Subject: FW: IP6976 Kose vallas Marguse külas õhuliini tööd
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2024 12:57:37 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Adele Pärna <[email-masked]>
Sent: Friday, October 4, 2024 12:37 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: IP6976 Kose vallas Marguse külas õhuliini tööd

Tere, Elliko!

Saadan projekti kooskõlastamiseks. Ott vastas väga kiiresti, panen kaasa
ka tema saadetud joonise.

Parimat!

Adele Pärna

Projekteerija

AS KH Energia-Konsult

M:  5324 0959

khenergia.ee

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 3. oktoober 2024 10:42
To: Adele Pärna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: IP6976 Kose vallas Marguse külas õhuliini tööd

HOIATUS: See e-kiri pärineb väljastpoolt ettevõtet. Ära ava linke ega
manuseid, kui ei ole kindel, et saatja ja e-posti sisu on ohutu.

Tere

Kuna Transpordiametil on teehoiukavas planeeritud rekonstrueerida riigitee
nr 14 km 4,28-24,56, siis olemasoleva õhuliini REK ristub riigiteega km
4,77, mille rippekõrgus peab olema min 7,0m tagatud planeeritavast tee
pinnast.

Transpordiameti tellimusel koostab riigitee REK põhiprojekti Landverk OÜ:
kontaktisik Ott Ojaperv. Palun võtta meie projekti koostajaga ühendust,
võtta meie lahendus õhuliini rekonstrueerimise projektile aluseks ning
arvestada planeeritava tee pinnaga, et rekonstrueeritava õhuliini min
rippekõrgus 7,0m saaks tagatud.

Transpordiameti tehnovõrkude nõuetele vastav (lisada ristmevälja joonis
projekti juurde) ja allkirjastatud projekt esitada uuesti
kooskõlastamiseks minu e-postile.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Adele Pärna < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, October 2, 2024 3:11 PM
To: Elliko Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: IP6976 Kose vallas Marguse külas õhuliini tööd

Tere, Elliko!

Saadan plaanid. Tekstiliselt olen välja toonud rippe maksimaalse väärtuse
tee pinna suhtes. DWG-s on näha ka olemasolev ripe ja kuskil kõrval
teedega ristumiste jooniste eskiisid, mille arvutamiseks tegin (teine
ristumine ei ole Transpordiameti teega).

Maantee, millega ristume: 14 Kose-Purila tee.

Suur suur tänu!

Parimat!

Adele Pärna

Projekteerija

AS KH Energia-Konsult

M:  5324 0959

khenergia.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.